CSR-ul inclus în European Competitiveness Report 2008

Pentru prima oară, Comisia Europeană a inclus în European Competitiveness Report o analiză despre importanța CSR-ului pe piața concurențială comunitară.

CSR is an undeniable must to cope with bad times

spune Günter Verheugen, vicepreşedintele Comisiei Europene şi comisarul pentru industrie, într-un interviu pentru CSR Europe.

Pe lângă dezvoltarea rapidă a domeniului, motivul introducerii CSR în raport  este legătura cu activitățile companiilor pe piața concurențială și efectele pozitive pe care le produce practica CSR-ul în  domeniul resurselor umane, al managementului reputațional și de risc, sau pentru inovația de business.

Raportul Comisiei dezvăluie rolul CSR-ului în contextul crizei financiare și susține că implicarea companiilor în proiecte de acest gen, în perioada recesiunii financiare, va avea o semnificație sporită asupra competiției de business decât în condițiile unei piețe concurențiale normale. Companiile care fac CSR în perioada de criză vor obține avantaje la nivelul forței de muncă și a credibilității, estimează analiștii Comisiei.

În urma analizei efectelor CSR pe piața concurențală, Comisia Europeană plănuiește organizarea “European Multistakeholder Forum on CSR” luna viitoare.

Dă vestea mai departe:

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *