CSR-ul inclus în European Competitiveness Report 2008

Pentru prima oară, Comisia Europeană a inclus în European Competitiveness Report o analiză despre importanța CSR-ului pe piața concurențială comunitară.

CSR is an undeniable must to cope with bad times

spune Günter Verheugen, vicepreşedintele Comisiei Europene şi comisarul pentru industrie, într-un interviu pentru CSR Europe.

Pe lângă dezvoltarea rapidă a domeniului, motivul introducerii CSR în raport  este legătura cu activitățile companiilor pe piața concurențială și efectele pozitive pe care le produce practica CSR-ul în  domeniul resurselor umane, al managementului reputațional și de risc, sau pentru inovația de business.

Raportul Comisiei dezvăluie rolul CSR-ului în contextul crizei financiare și susține că implicarea companiilor în proiecte de acest gen, în perioada recesiunii financiare, va avea o semnificație sporită asupra competiției de business decât în condițiile unei piețe concurențiale normale. Companiile care fac CSR în perioada de criză vor obține avantaje la nivelul forței de muncă și a credibilității, estimează analiștii Comisiei.

În urma analizei efectelor CSR pe piața concurențală, Comisia Europeană plănuiește organizarea “European Multistakeholder Forum on CSR” luna viitoare.

Un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înscrie-te la Newsletter

Promiteam că nu vom trimite spam.