Stevie a decis că „Oscarul lumii de afaceri” pentru cea mai bună colectare selectivă merge la Coca Cola HBC România

Dar să începem cu începutul. Stevie este un premiu al lumii de afaceri mondiale fondata în 2002, an în care New York Post îl punea pe același piedestal cu celebra statuetă americană a academiei de film din motive probabil bine întemeiate.

Coca Cola HBC România au fost declarati în cadrul premiilor Stevie castigatorul categoriei Campania de Comunicare sau PR a Anului – Public Affairs. Meritul companiei este programul “Colectare Selectiva”, care are o componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii.

Acest program este numai o parte dintr-un proiect mai vast al Coca-Cola HBC Romania prin care se încearcă responsabilizarea sociala vis-a-vis de comunitate si mediu (conservarea si protejarea resurselor de apa, energia si protejarea climei, recuperarea si reciclarea ambalajelor), de locul de munca (perfectionarea angajatilor) și de piață (sanatatea consumatorilor). Din acest proiect face parte si „Viața după colectare„, program derulat de asociația MaiMultVerde.

În cadrul decernării acelorași premii Stevie, campania “Adopta un rau de la izvoare pana la varsare” lansată de aceiași Coca Cola HBC România a primit o mențiune specială (Distinguished Honoree medal). Acest program a fost implementat pe o extinsă arie extinsă între Vatra Dornei și Delta Dunării, cuprinzând 9 orașe si o zonă de aproximativ 450 de km.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înscrie-te la Newsletter

Promiteam că nu vom trimite spam.