Think before they print!

Pliantele publicitare care ne invadează aleatoriu cutiile poștale cu oferte pe care adesea nu le citim, folosesc un surplus semnificativ de resurse în raport cu impactul mesajelor asupra publicului vizat. Trecând peste eficiența mesajului vs. indiferența receptorului – o ecuație advertorială ‘asumată’ din care nimeni nu are, la prima vedere, mare lucru de pierdut – printul publicitar folosește un suport mult prea valoros (hârtia) pentru a fi irosit în acest fel.

Ecuația se schimbă: indiferența destinatarului duce la tone de hârtie irosite de distribuitorul pliantelor publicitare, fără ca acesta să aibă măcar habar că materialele sale ajung, în cel mai bun caz, la coșul de gunoi.

Un blog eco și-a propus să salveze viețile copacilor care ajung fără folos pliante publicitare. Soluția propusă e foarte simplă: un sticker cu mesajul ”NU puneți reclame!‘ plasat pe propria cutie poștală ‘spam-ată’, dă de știre expeditorului că nu are rost să-și consume acolo produsele.

La Verdecafe ( str. Mihai Eminescu la intersecția cu Icoanei, pt. cei din București) găsiți stickere gratis, pe modelul celui din imagine. Sunt foarte drăguțe, de dimensiunea unei etichete de caiet școlar, iar oamenii care le-au folosit povestesc că funcționează de minune. Găsiți modelul și pe site-ul MaiMultVerde.

Stickerele se pot realiza și acasă, customizate după pofta inimii sau a mâinii, ideea e free și vă recomandăm să o încercați. Până la urmă, nu te costă nimic să fii fair-play și cu mediul și cu advertisingul!

Un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înscrie-te la Newsletter

Promiteam că nu vom trimite spam.