Culmea reciclării e să-ţi faci maşina să dispară din parcare

I s-a întâmplat Sarei Watson, studentă la arte la Universitatea din Lancashire, care şi-a făcut automobilul să dispară cu ajutorul unei tehnici de spray painting prin care creează iluzia optică a unei maşini ce dispare din parcare.

Lucrarea de artă a fost folosită pe post de guerrilla advertising de cei de la Recycling Lives, o firmă locală care se ocupă de colectare selectivă a deşeurilor şi antreprenoriat social. Studenta spune că a vrut să testeze, prin tehnicile de creare ale iluziei optice, până unde poate merge impactul invizibilităţii în raport cu reciclarea şi reducerea poluării.

2 răspunsuri

  1. clar, dar niste reciclatori o folosesc pe post de promo si imi imaginez ca atrag privirile asupra brandului lor, scrijelit pe maşina invizibila. Fie vorba între noi, nu agreez arta ca formă de advertising, dar la o privire atentă prin outdoor-urile capitalei, observ din ce în ce mai mult street-art publicitar: panoul Cohn&Jansen de pe Arthur Verona, Pisica lui Ciubi, etc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înscrie-te la Newsletter

Promiteam că nu vom trimite spam.