Intri la idei verzi?

8 răspunsuri

  1. Nu inteleg de ce-i asa de greu sa renunti la masina in oras. Oamenii care pierd vremea in trafic se plang ca nu au timp liber. Nu vreau sa vad milioane de biciclete prin Bucuresti si in alte orase aglomerate. Am si eu o dorinta verde, sa vad populatia pe doua roti sambata, duminica cand se reinstaleaza linistea in jungla urbana.
    E atat de greu sa renuntam la masina 30 de zile pe an?!
    Sa reintegram impreuna bicicleta in cultura urbana….

    http://victorperdevara.wordpress.com/

  2. Sunt de acord cu Victor.
    Deocamdata e riscant sa mergi pe bicla in timpul saptamanii.. eu imi asum acest risc, insa calculez in permanenta cat sunt de departe de Spitalul de Urgenta.. snif!

  3. eu ma gandeam sa se inlocuiasca intersectiile dirijate de semafoare cu sensuri giratorii… in acest fel circulatia nu ar fi asa abundenta si masinile nu si-ar mai petrece atat de mult timpul pe drumuri… si cu atat mai mult nu ar mai polua atat de mult. cu cat se sta mai putin in trafic cu atat mai bine. stiu ca este foarte greu sa schimbi tot sistemul dar cred ca merita efortul.

  4. ma scuzati ca intervin; desi nu sunt o persoana avizata, am constatat ca acele benzi pt biciclisti sunt facute doar de ochii europei; iar pt diminuarea traficului aglomerat in marile orase se pot folosi eficient mijloacele de transport in comun. daca s-ar dubla sau chiar tripla numarul acestora si daca ar avea macar acolo unde se poate banda speciala de circulatie, traficul ar devenii mult mai lejer. la un calcul aprximativ, reiese ca intr-un autobuz cu lungimea de 10 metri, incap cu usurinta (conditii dcente) 50 de calatori. daca doar 25 dintre acestia ar alege masina proprie, ar ocupa un sapatiu in trafic de minim 100 de metri. concluziile le trageti singuri.

  5. o alta problema ar fi uzanta lacului morii si a cursului dambovitei ca si spatiu destinat transportului, fie el de agrement sau ca mijloc de transport in comun.

  6. o problema si mai spinoasa o reprezinta spatiile verzi. consider ca pe terasa majoritatii cladirilor din marile orase se pot construii spatii de recreere (mici oaze de verdeata), care ar duce si la un reglaj natural al temperaturii admosferice. deasemenea eliberarea autorizatiilor constructie, ar trebui facute pt spatii de minim 1000 metrii patrati, cu obligativitatea ca amprenta la sol a imobilului ce urmeaza a fi construit sa nu depaseasca 10%-20% din intreaga suprafata.

  7. si mai urgenta este amenajarea de spatii special amenajate pt. grataragii; zone special destinate ce sa contina toalete publice (cu adevarat curate), surse de energie electrica, spatii pt adapost in caz de intemperii, vetre speciale pt focul de tabara, pubele pt. reciclarea materialelor, punct de prim ajutor si de prevenire a incendiilor; si bineinteles amenzi usturatoare.

  8. Magnificent overcome ! We wish to newbie when you modify your own web page, how can I join for any blog internet site? Your bank account aided me a satisfactory package. I had been tiny tad knowledgeable on this your own broadcast supplied vivid clear thought

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înscrie-te la Newsletter

Promiteam că nu vom trimite spam.