În anul care a trecut, am încercat să comunicăm constant cu voi, voluntarii și simpatizanții noștri. Ați citit despre acțiunile organizate și sprijinite de Asociația MaiMultVerde pe site-ul nostru (și pe blog), în pagina de Facebook, pe contul de Twitter și în newsletter-ele pe care vi le-am trimis. Suntem bucuroși să vă anunțăm că sunteți mai mulți alături de noi și mai receptivi. Cifrele o demonstrează.
Pagina de Facebook
Numărul de fani a crescut constant – acum sunteți peste 36.000, la fel și poziția noastră în topul Facebrands unde, la categoria Non-profit, suntem acum pe locul 13 din 465.
Cum era de așteptat, cel mai mare impact al mesajelor noastre s-a înregistrat pe Facebook (75% din totalul impactului, conform analizei de la Zelist Monitor). Am fost etichetați pe Facebook sau pomeniți în status-uri de 640 de ori, adică o medie de aproape 2 status-uri cu sau despre Asociația MaiMultVerde.
Prezența online
Publicul nostru este format în majoritate covârșitoare din bărbați – 75%. Site-ul nostru a înregistrat aproximativ 100.000 de afișări în anul 2014, de la peste 40.000 de utilizatori, iar durata medie a vizitelor a fost de 1min 15 sec. Cea mai vizualizată pagină din site este cea de abonare la newsletter, după care în top apar paginile privitoare la modul de plantare corectă a unui puiet și pagina cu detalii despre asociație și echipa noastră.
Am avut 186 de apariții în presa online din România, mai ales în perioadele în care am avut acțiuni de plantare. În blogosferă, am fost pomeniți de peste 100 de ori.
Am fost etichetați sau prezenți și pe Twitter (peste 3.800 de urmăritori), Instagram și Youtube (vezi clipul cu instrucțiuni de plantare corectă a unui puiet).
Newsletter
Newsletter-ul nostru este un instrument vital de comunicare, mai ales atunci când avem nevoie de voi pentru o acțiune de plantare sau întreținere. În 2014, peste 800 de persoane s-au înscris la newsletter, pentru a fi la curent cu noutățile. În total, acum avem aproape 8.500 de abonați (din care o treime din București), iar rata de deschidere a e-mail-urilor este egală cu media din domeniu: 21,5%.
Cel mai mult v-a atras atenția apelul nostru pentru voluntari la standul de la Târgul Kidex și cele mai multe click-uri s-au înregistrat în newsletter-ul în care vă chemam la plantare la Comana. De altfel, aceasta a fost și campania la care ați revenit de cele mai multe ori. Cel mai mult ați deschis mesajele noastre marțea și ora cea mai bună pentru a citit apelurile noastre a fost ora 14.
Iată un timeline cu activitățile noastre din 2014 și cu unele evenimente semnificative:
http://bit.ly/mmv2014
Și în 2015 vă așteptăm să vă înscrieți la newsletter, pentru că numai de acolo aflați primii când avem nevoie de voluntari sau când se întâmplă ceva deosebit în domeniul ecologiei!