Tu ce-ai aruncat azi la gunoi?

_
Eco-Rom Ambalaje, compania deţinătoare a licenţei mărcii „Punctul Verde” în România a lansat pe 9 septembrie 2010 campania cu mesajul: “Ai idee câte lucruri folositoare ai aruncat azi la gunoi?” care își propune să îi ajute pe români să deprindă obiceiul colectării selective și să-i înțeleagă importanța.
_
Desfășurată in perioada 8 septembrie – 3 octombrie 2010, la nivel național, în Bucuresti si 16 orașe din țară, campania își propune, în primul rând, să obișnuiască majoritatea populației cu ideea că deșeurile de ambalaje cum ar fi pachetul de biscuiţi, sticla de apă, cutia de suc, conserva, cutia de cereale nu sunt gunoaie și trebuie reintroduse în circuit prin reciclare.
_
Eco-Rom invită românii să participe la un concurs “Tu ce deşeuri de ambalaje ai generat astăzi?” la care vă puteți înscrie intrând pe site-ul campaniei: www.colecteazaselectiv.ro sau prin sms la numărul 1873.
_
În cadrul campaniei, românii sunt invitați la concurs: “Tu ce deșeuri de ambalaje ai generat astăzi?”, ce are ca premiu 50 de biciclete. Concurenţii sunt invitaţi să numească 5 deşeuri de ambalaje reciclabile diferite pentru a intra în competiție.
_
Campania va include și o componentă de home-advertising(adică publicitate la domiciliu) în care se vor pune la cale acțiuni „din ușă în ușă” ale unor echipe care vor discuta direct cu oamenii, încercând să-i convingă, cât de importantă este colectarea selectivă pentru reciclare, într-o țară ca România, unde 60% din deșeurile de ambalaje sunt generate de populație.
_

Un răspuns

  1. With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement? My blog has a lot of exclusive content I’ve either created myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any techniques to help stop content from being stolen? I’d certainly appreciate it.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înscrie-te la Newsletter

Promiteam că nu vom trimite spam.